27 november 2011

look for the girl with the broken smile

snurt og grinete på verden. som btw bare er et svart hull for tida (aldri flytt til tromsø, mørketida er helt forjævlig). er snart tom for mat, så da må jeg ut i mørket. vil ikke, tør ikke, orker ikke. men må uansett på torsdag. <3eksamen<3.

skjærer i hjertet av å tenke på hvordan det var før. leser gamle meldinger, ser på gamle bilder, facebook fôrer meg med gamle statusupdates. not fair. vil ikke være voksen og tenke på eksamen, studielån, mat. it blåws. hvor ble alt av. trodd jeg hadde evigheter på vgs og til å bestemme meg hva livet mitt skulle brukes til. nå sitter jeg her og er livredd for å ende opp med noe jeg ikke vil/noe jeg ikke makter/noe helt annet enn det det var meningen jeg skulle gjøre men aldri turte/gadd/fikk til. å holy crap. fuck

Ingen kommentarer: