30 november 2011

no one else will have me like you do

fortsatt helsvart humør. type 23 på repeat og livshating så hardt bare jeg kan. skriver i den lille boka som ser ut som en magibok og klarer ikke å lese mer om filosofi og føle at jeg ikke kan noenting. dessuten føles det ut som at klokka er sju når den bare er kvart på fire. blir mørkt her før ett vett, sykt fett. kan tydeligvis rime da. så kan gå bachelor i riming (legg på en m, ew) ellerno. evt bare gi opp et par år å finne den drømmen jeg trenger, og bare være normalt jobbende menneske med inntekt og drømmer om å finne en drøm jeg kan realisere. hvor lenge etter tante rød har vært på besøk er det normalt å pms'e? bare så jeg veit når dette her går over i ekte vinterdepresjon liksom.

ja, også er visst uit eneste universitet med muntlig eksamensform i exphil. det er jo bare stjerna på toppen av en drittrist uke det. ellernoe. er ikke så god på ordtak da tydeligvis, kanskje jeg kan lære om det på den bacheloren i riming. vet ikke.

Ingen kommentarer: