05 desember 2011

being drunk doesn't change who you are, it just reveals it

så var man ferdig med eksamen og 20/30 studiepoeng dette semesteret er unnagjort. må seriøst slutte å tro at ting krever så jævla mye innsats når jeg går inn til en muntlig eksamen nærmest på gråten fordi jeg VET at jeg stryker, og så kommer jeg ut igjen med en B. uansett er det vilt fantastisk å kunne gjøre akkurat hva jeg vil igjen (som vil si å gjøre type ingenting hele dagen, sove, repeat) og ikke ha et nervøst sammenbrudd hvert tiende minutt fordi jeg bruker tid på å lage mat i steden for å lese.

men being who i am, har jeg seff allerede begynt å se frem mot neste kjipe ting, har glemt hva jeg gjør på jobben min og skal ha åpningsvakt om typ en uke. uffda. men akkurat nå, i dette øyeblikk, har jeg litt juleferie og en fin glasskule engel som du kan trekke opp som en spilledåse så den spiller en julesang. den glasskula er forresten grunnen til at jeg er typ blakk for første gang på sju måneder. hurra. så da må jeg jobbe da. hurra igjen.

Ingen kommentarer: