06 januar 2012

fade into darkness

jess det er meg det, på mandag tvinger jeg meg selv til å ta flyet to timer nordover og bare forsvinner i mørket. neida lol ekke emo, har bare fått tidlig bursdagspresang av mamma og stefar, en svart (som nattaaa) dunjakke som ikke får meg til å se helt michelinmann ut. NÆIS. også måtte vi kjøpe en parkasdunjakke siden ryggen min er typ fire mil lang så ja. herrejakke også. seffy. liker.

fikk også forvandlet den andre på-forskudd-siden-du-bor-i-nord-og-vi-tør-ikke-besøke-i-frykt-for-isbjørn-og-frostskader-bursdagspresangen min til materielle goder i dag, to tynne oransjeish lapper ble plutselig til en nydelig sjøgrønn/turkis/umulig å ikke kjenne igjen koffert. problemet er at jeg nå ikke vet om jeg tør å la idiotiske bagasjekastere voldta min nye pretty, så jeg kommer nok til å kreve, halvveis blendet av sorg over å dra tilbake til føkkings nord i tillegg, å være med å overvåke koffertens ferd fra innsjekking til flyet. der jeg selvsagt skal insistere på at den blir pakket inn i enorme mengder med bobleplast (da både for at den skal holde seg pen og fordi jeg skal ha et tidsfordriv med å poppe bobler når jeg sitter og vurderer å introdusere kniv for pulsåre oppe på nordpolen).

(hater btw ikke nord så innmari mye, tromsø er ok og fint og trivelig det, er bare at jeg trives så jævla mye mer sør for føkkings polarsirkelen. ganske mye lengre sør faktisk. trondheim og sørover så lenge vi holder oss i norge er helt perfekt. nordnorge, mørketid og iskaldhet + øy + vind = NOT COOL. elsker norge egentlig da, det nye uttrykket jeg bruker hele tiden er at alle nordmenn har vunnet i livets lotteri. word ass.)

Ingen kommentarer: