07 februar 2012

eg vett at du så

mobilen min er er så jævla sjefete. på bussen hjem piper og skriker den fordi det er lite batteri. når den nå har ligget der og ruget og ladet et par timer skriker den til igjen at det er nok. SETT I LADER. TREKK UT KONTAKEN TIL LADER. !!!!!. herregud. hadde det vært meg som hadde crava noe så sinnsykt som telefonen min ofte craver strøm, hadde jeg vel for faen ikke sagt at det var nok??? om jeg hadde hylt av hele meg at jeg trenger penger og vips hadde jeg og zuckerberg bytta bankkonto hadde jeg vel ikke grini etter et par timer hardcoreshopping at jeg ikke vil ha mer? dustetelefon. idiotverden.
så har jeg ny pc da så er superfattig og har 1 dag igjen på busskortet. YES. men det gjør ikke så mye når det er istid her og jeg uansett ikke makter å bevege meg ut av hybelen. eller, makter ikke å bevege meg vekk fra det elektroniske varmeteppet mitt. takk teknologi <3

Ingen kommentarer: