14 februar 2012

sometime around midnight

herregud. nå som jeg ikke kan føkke opp fraværet mitt på skolen, har den døgnrytmehatende hjernen min tydeligvis the time of its life. klarer kanskje tre-fire dager med en tilnærmet normal døgnrytme før det sklir ut i hælvette og jeg sitter våken klokka ti på fem am og cruiser rundt på lastfm og picnik, noe jeg ikke har gjort siden typ 2009. veldig produktivt og veldig viktig business. nei.

også er jeg jo seff syk igjen etter å ha løpt rundt og rundt den milelange taxikøen natt til søndag i full snøstorm. jeg blir alltid så lykkelig som full og det er ikke kroppen vant til, så da blir det fylleangst i flere uker etterpå. herregud, folk kan jo ikke tro at jeg faktisk trives. føkk det elsker kniv og satan og hater britney lism

var jo forsåvidt litt passende at den randome sangen av det randome bandet jeg fant på lastfm og hører på nå heter sometime around midnight, da. det er livet mitt liksom, fylt av tilfeldigheter som bare skjer på film. mhm

Ingen kommentarer: