05 februar 2012

that doesn't even rhyme

yeah it does


litt sånn likegyldig, føler ikke det er noe i nærmeste framtid å virkelig glede seg til/over. jul er ferdig, 2årsdag er ferdig, bursdag er ferdig, ny pc er ankommet i posten og ja. men så har jeg fin genser (selv om den nupper as we speak så jeg hater litt likevel om jeg er likegyldig)

irriterer meg over ca alle her i verden, men høyest på lista kommer syklister og mødre+barnevogner. gruer meg sinnsykt til den dagen jeg eventuelt befinner meg i en situasjon der jeg er nødt til å presse meg inn på en allerede full buss for så å trenge meg fram blant alle menneskene for å durte busskortet og så kave meg tilbake til shitkiden. ikke fordi det er ork, men fordi det er flaut og til stor irritasjon for alle andre (da jeg antar selvfølgelig at alle andre på denne jorda også irriterer seg umenneskelig over disse slitne stakkarene som ble smelt på tjukka og må ta swim-of-shame gjennom havet av mennesker som står der i midtgangen og allerede hater fordi de ikke fikk sitteplass)

Ingen kommentarer: