16 november 2012

eventyr

nå er klokka åtte minutter på tre og jeg har snart eksamen igjen. denne gangen har jeg bestemt meg for å bli lærer. i det mest omfattende fakkings emnet jeg kan bli lærer i. eksamen i eldre verdenshistorie om en uke, å hjelpe meg, romerriket, mesopotaMIA (represent), høy, lav, sen, under, prematur, abnormal middelalder og fan i helvete er det nødvendig å skrive tre fulle sider om en kar som innfører masse ting som bare blir avviklet igjen med en gang han dør. what the fuck

ellers. er det bra. føles bra, er annerledes enn før. snakker hus, snakker felles økonomi, snakker lange fremtidsplaner, snakker meg som seff føler meg føkkings udugelig siden jeg ikke har peil hverken på skatt, lån eller fellesutgifter. men altså, det er chill. det er fint og jeg er ikke alene og jeg har folk som pusher meg til å ikke synke ned i jorda med all verdens skjønnlitteratur og bare melder meg ut av menneskeheten.

elsker, blir elsket, smiler og har verdens fineste mest perfekte paljettkjole som jeg tror jeg ser sexy ut.

ikke lenger tromsø, steinberg. togene slutter å gå om en måned, faenfaenfaen. så mye å si, så sent på natta, så mye skrevet på fem minutter. tjena

Ingen kommentarer: