21 februar 2013

hej

first things first, JEG HAR iPAD!!!! aldri elsket noen duppeditt så høyt før unntatt når den bruker autocorrect på å fortelle meg at ordet "halla" egentlig skrives "galle". man lærer vel så lenge man lever. spiller hayday, spiller candycrush, er endelig en av de kule kidsa som kan se de kuuule spesielle smileyene bare applefolka har. I CAN SEE YOU CLEARLT NOW hadebra jævla firkanter

nå er jeg hjemme i bobla mi i trøndelag med yndlingsindividene mine, bestemor, bestefar, søsters, tante k og masse furbabies og god mat og awesome seng og ja. alt har jeg bortsett fra wifi så da passa et vilt bra at telenor bestemmer seg for å være best og gi oss stakkars dyrtbetalende kundene deres fri bruk av 3G ut mars <3 ble="" de="" eks="" f="" for="" har="" hengt="" hundretusen="" i="" ikke="" jeg="" lang="" med="" mye="" og="" opp="" overalt="" p="" printa="" r="" regner="" s="" sendte="" skryt="" som="" takk="" takkemelding="" tror="" tt="" ut="">

 (okei ipad nå er mamma lei SLUTT Å KØDD her skulle det i alle fall stå at jeg sendte lang takkemelding til telenor som jeg regner med de printa ut i hundretusen eks og gir den til alle ansatte som motivasjon for så mye skryt har de vel aldri fått før)

også har jeg fått så mye kjærlighet fra individene mine her inne i bobla mi (og kjærsten som er i budapest på guttetur og er fyllesyk og som savner mej sånn at han har poengtert det i hele tre ((!!!)) meldinger) de siste 24 timene at jeg ikke makter å være så negativ og pessimistisk og bekymra for framtida som jeg pleier

nekter btw å blogge no særlig mer fra ipaden klikkerrrrrr av autocorrect og at den ikke følger med i svingene såordene blitsen het***


 (****så ordene blir sånn her)

Ingen kommentarer: